عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با «سراج 24»:

اقدامات کنگره نقض عهد است/ با قطعنامه و توافق نمی‌توان با آمریکا تفاهم کرد/ آمریکا ذره‌ای تردید در دشمنی با مردم ایران ندارد

حاجی دلیگانی گفت: اقدامات ضد ایرانی کنگره سناریوی دیگری از اقدامات ضد ایرانی آمریکا است و برای تحت تاثیر قرار دادن برجام صورت گرفته و مطمئنا نقض عهد است؛ این اقدامات نشان می دهد که اعتماد به آمریکایی ها اشتباه بزرگی است.

حسین علی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت و گو با سراج24 با اشاره به اقدامات اخیر کنگره آمریکا علیه ایران گفت: خوی سلطه گری در سیاستهای هیئت حاکمه آمریکا مشهود است. نباید یادمان برود که این خوی سلطه گری ریشه در ذات آنها دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه حکومت آمریکا ذاتا سلطه گر است، با قطعنامه و توافق نامه نمی توان با این حکومت به تفاهم رسید، اساسا با سلطه گر تفاهمی وجود ندارد و نباید هیچ گاه به حکومت آمریکا اعتماد کرد.

منتخب مردم شاهین شهر در خانه ملت با بیان اینکه نباید ظاهرسازی های آمریکا را دلیلی بر مهربانی آنها با ملت ایران بدانیم، گفت: باید واقعیتها را نگریست و با لبخند آمریکایی ها فریفته نشویم؛ حکومت آمریکا در دشمنی با ملت ایران ذره ای تردید به خود راه نمی دهد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس عنوان کرد: راه پیروزی فقط مقاومت و ایستادگی است؛ تجربه نشان داده است هرگاه برابر دشمنان و غربیها مقاومت کردیم، پیروزی نیز حاصل شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: اقدامات ضد ایرانی کنگره سناریوی دیگری از اقدامات ضد ایرانی آمریکا است و برای تحت تاثیر قرار دادن برجام صورت گرفته و مطمئنا نقض عهد است؛ این اقدامات نشان می دهد که اعتماد به آمریکایی ها اشتباه بزرگی است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: برخی افراد در کشور با وجود دشمنی های آمریکا، از رابطه برقرار کردن با این کشور صحبت می کنند و این موضعگیری ها جای تاسف دارد.

اخبار مرتبط

کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

صدای خُرد شدن پنجه عقاب در سکوت صحرا

آمریکا به پرداخت یک میلیارد و ۹۱ میلیون دلار محکوم شد